Laget til kvaliken

Presentasjon av spillere for playoff til eliteserien.

Vi presenterer de 12 spillerne som skal representere oss i playoff for eliteserien i futsal helgen den 17/18 mars:

-Blerim: motoren til laget, produserer masse mål og assist, god off og def. Utrolig bra skudd

-Rinor Topallaj: Utrolig teknisk, sjanseskaper. 1v1 vinner han alle dueller både off og def. Kanonskudd.

-Saif: vår teknikker, magiker og målscorer. Komplett spiller som scorer mål, gir assist og er veldig viktig for oss.

-Shkodran: vår kaptein, toppscorer og aller viktigste spiller.

-Isa Shipshani og Jehad Timraz er våre TO levende vegger, utrolig gode keepere som er utrolig viktig for oss. De er to helt forskjellig keepere, noe som er veldig positivt for oss fordi vi kan bytte på å bruke de utifra motstanderen.

-Afrim Thaqi: utrolig god, rask og sterk. Jobber hardt for laget og er veldig viktig både offensivt og defensivt.

-Besian Kadriu: er årets gjennombrudd, han har tatt utrolig store steg og blitt en av lagets viktigste brikke.

-Benjamin Xhemajli: er en fysisk spiller, som gir 100% for laget og jobber hardt og ønsker å vinne hver kamp.

-Xhanin Bajramaj: er en av våre nye spillere, som med tiden har kommet bedre og bedre inn i futsal verden. Han er god 1vs1 og har et hardt skudd.

-Mohammed Ali Aziz: er vår nyeste signering, som vi tror med litt futsal trening kan bli en veldig god og viktig spiller for oss, snikskytter.

-Ali Pajaziti: er vår lojale spiller, som alltid stiller opp og gir 100% for laget, viktig spiller for laget.